سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/2/23
8:0 عصر

سرویس VPN چیست ؟

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

سرویس vpn به شما این امکان را می دهدتا بتوانید از طریق یک سرور خارجی در کشور آمریکا  و یا آلمان ( بسته به انتخاب شما ) به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید .
این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا و یا آلمان تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی ، و یا آلمانی شناخته می شوید ، پس از اتصال به این سرویس ،در زمان باز کردن یک سایت، درخواست شما به سرورهای ما ارسال شده واطلاعات درخواستی شما از این سرورها دریافت می شود و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا، و آلمان واقع است ، بدون هیچ فیلتری می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید و بدون هیچ هراسی از مزاحمتهای اینترنتی براحتی در دنیای اینترنت قدم بزنید . و با سرعت بالا به گشت و گذار بپردازید .

بطور مثال : شما زمانی که از کشور ایران از طریق Dial-up یا ADSL به شبکه اینترنت متصل می شوید میتوانید موقیعت اتصال خود و IP که شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت به شما اختصاص داده است را ملاحضه کنید .     www.cmyip.com  , www.ip2location.com 

قبل از استفاده از این سرویس  زمانی که وارد یکی از این سایتها می شوید به شما اطلاع میدهد که از کشور ایران متصل شده اید و IP Address شما نمایش داده می شود . ولی زمانی که به سرور ما متصل هستید ، پس از ورود به این سایتها به شما اطلاع می دهد که از کشور آمریکا ، یا آلمان متصل شده اید .

یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس ، تبادل مالی از طریق اینترنت از کشور ایران می باشد به صورتی که سایتهای ( ایگلد - پی پل ) که  این عمل را انجام میدهند IP شما را شناسایی کرده و در صورتی که از کشور ایران باشید خدمات خود را به شما ارائه نمی دهند ولی زمانی که شما از سرویس ما استفاده می کنید یک کاربر از کشور آمریکا ، و یا آلمان محصوب شده و می توانید به راحتی مبالغ خود را از طریق حسابهای بانکی انتقال دهید و همچنین می توانید برای خرید از طریق اینترنت در سایتهایی که اجازه دسترسی به شما نمی دهند استفاده کنید .

همچنین به وسیله این سرویس می توانید  بروز رسانی نرم افزارهایی که به دلیل تحریم ، نمی توان آنها را بروز رسانی کرد ، انجام دهید بطور مثال : نرم افزار آنتی ویروس McAfee را به راحتی  می توانید بروزرسانی کنید

 

 

برای خرید به سایت www.parsvpn.info مراجعه کنید.


کد آهنگ

کد موسیقی