سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/12/29
11:52 صبح

یک سری از تصاویر پشت زمینه ویستا که طراحی اسلامی روی آن ها شده

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یک سری از تصاویر پشت زمینه ویستا که طراحی اسلامی روی آن ها شده است را تهیه دیده ایم. با کیفیت عالی که دارند می توانید آن ها را برای دسکتاپ خود یا کار های گرافیکی به کار ببرید.


 

 


 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Vista Style Islamic Wallpapers - مدل های اسلامی از پشت زمینه های ویندوز ویستا


 

دانلود تصاویر پشت زمینه اسلامی ویستا (حجم فایل: 5.63 مگابایت)


 

رمز عبور: www.fdl.ir


86/12/28
9:50 صبح

نرم افزار طراحی صفحات وب

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

Aurora Web Editor یکی از نرم افزارهای کم نظیر در بین نرم افزارهای طراحی وب است. این نرم افزار در کنار نرم افزارهای معروفی همچون Microsoft FrontPage و یا Dream weaver حرف هایی برای گفتن دارد.Aurora Web Editor یک نرم افزار طراحی صفحات وب با ویژگیهای خاص است.در زیر به معرفی ویژگیها و امکانات این نرم افزار طراحی وب میپردازیم. طراحی سایت

  • شروع آسان : یک قابلیت بسیار ویژه از نرم افزار Aurora Web Editor این است که هنگام اجرای نرم افزار در صفحه خوش آمد گویی با یک منوی بسیار ساده و کاربر پسند برای ایجاد هر نوع صفحه وب به سرعت مواجه میشوید.
  • ایجاد صفحات وب به صورت حرفه ای : Aurora Web Editor به شما این امکان را میدهد که صفحات وب را با ظاهری بسیار حرفه ای و استاندارد با امکانات و ابزار پیشرفته همراه با جلوه های ویژه ی بسیار بی نظیر طراحی کنید.
  • پیش نمایش آنی سایت : Aurora Web Editor این امکان را به شما خواهد داد تا پیش نمایش سایت طراحی شده توسط خودتان را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.
  • طراحی بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی و طراحی : نرم افزار Aurora Web Editor با سادگی هر چه تمام شما را در طراحی کردن یک صفحه وب کمک خواهد کرد بدون اینکه نیازی به علم برنامه نویسی و طراحی وب داشته باشید.
  • آموزش طراحی وب : Aurora Web Editor دارای بخشی به نام Tutorial است که در آن به صورت فوق حرفه ای در حد پیشرفته در 12 قسمت زبان HTML آموزش داده میشود.
  • طراحی و ویرایش همزمان چند صفحه : Aurora Web Editor این اجازه را به شما میدهد که به صورت همزمان چند صفحه وب را در محیط نرم افزار به وسیله کلیک کردن بر روی TAB های بالای صفحه ویرایش و یا ایجاد کنید.
  • راهنمایی در هنگام طراحی : نرم افزار Aurora Web Editor یک بخش Help یا راهنمایی بسیار کامل دارد که در هنگام استفاده از نرم افزار در صورت عدم آشنایی با نرم افزار شما را در استفاده از نرم افزار کمک خواهد کرد.
  • دسترسی آسان به ابزارهای طراحی و امکانات : با استفاده از نوار ابزار در قسمت بالایی نرم افزار Aurora Web Editor , شما میتوانید تنها با یک کلیک هر ابزاری که مورد نیازتان است به صفحه وبتان اضافه کنید.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Aurora Web Editor 2008 Professional v3.3.0.0 - نرم افزار طراحی سایت صفحات وب

.

دانلود نرم افزار طراحی صفحات وب Aurora Web Editor (حجم : 6.53 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir
منبع nabegheha.parsiblog.com

86/12/28
9:39 صبح

تم بسیار زیبا برای ویندوز xp

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

امروز براتون یه تم بسیار زیبا آماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد.انشاالله از این به بعد براتون زیاد تم xp میزاریم.چون خیلی از دوستان سفارش کرده بودند که تم بزاریم.ما هم انجام وظیفه کردیم.

نرم افزار, تم ویندوز, Tener WinXp تم بسیار زیبا برای ویندوز xp www.freedownload.ir www.fdl.ir

http://www.freedownload.ir/images/Download(www.freedownload.ir).gifدانلود تم Tener WinXP (حجم فایل : 296 کیلوبایت)

http://www.freedownload.ir/images/KEY(www.freedownload.ir).gifرمز عبور فایل : www.freedownload.ir


86/12/28
9:37 صبح

Sony Ericsson W850 Theme - تم سونی اریکسون Travel

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

تم بسیار زیبا, خوش رنگ و آرامش بخش Travel برای گوشی های Sony Ericsson W850 را برای شما دوستان عزیز و کاربران محترم در سایت دانلود رایگان آماده کرده ایم. با نصب این تم سونی اریکسون که دارای ترکیب رنگی آبی اطلسی و امواج سینوسی سفید است محیطی بسیار زیبا بر ظاهر گوشی شما پدید می آید.امیدواریم از دانلود این تم کلاسیک و زیبا لذت ببرید.

Sony Ericsson W850 Theme - تم سونی اریکسون Travel

دانلوددانلود تم سونی اریکسون w850 (حجم : 413 کیلوبایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


86/12/28
9:36 صبح

نرم افزار سرعت بخش کامپیوتر

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

حتما بعد از مدت ها کار با ویندوز و نصب نرم افزار های گوناگون سرعت سیستم پایین آمده و شما را به فکر عوض کردن ویندوز انداخته است، نرم افزار های زیادی مانند متخصص رجیستری ، یکپارچه ساز هارد و ... وجود دارند که به تعمیر و بهینه سازی ویندوز پرداخته و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی باز می گرداند، اما با وجود نرم افزار های نصب شده و دیگر تغییرات اعمال شده کافی نمی باشد. پس شما به نرم افزاری نیاز دارید که مدیرت سیستم را در دست گرفته و آن را در زمان لازم بهینه سازد. SpeedUpMyPC برنده بهترین نرم افزار سودمند مراقب سیستم که کامپیوتر شما را تنها با چند کلیک به بالاترین کارایی خود بهینه سازی می کند. با SpeedUpMyPC به نظر می آید تکنسین های کامپیوتر تمام وقت برای شما کار می کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند که از تمام قدرت پردازش خود استفاده کنید ، کارایی کامپیوتر خود را زیر نظر بگیرید ، موقعیت سیستم ، استفاده اینترنت ، در هم ریختن و صداهای دیسک ، رم و سی پی یو تماما به طور خودکار پویش شده ، تمیز و بهینه می شوند تا بالاترین کارایی را در اختیار گذارند. شما همچنین قادر خواهید بود اجرای نرم افزار های نهان را برای افزایش سرعت بالا آمدن سیستم حذف یا اضافه کنید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Uniblue SpeedUpMyPC 3 v3.5.2415.181 - نرم افزار سرعت بخش کامپیوتر - www.fdl.ir

 

  • نمایش گرافیکی بهینه سازی قدرت پردازش CPU و بالا بردن قطعی کاربرد آن برای سرعت بیشتر

  • حذف برنامه های پنهان هنگام اجرای سیستم برای افزایش قابل ملاحظه زمان بالا آمدن

  • اصلاح داده های امنیتی شما با یک فایل جدید و یک ابزار محافظ برای حذف کامل فایل ها و فولدر های نا خواسته

  • استفاده از File Clean Up به صورت اتوماتیک برای افزایش فضای دیسک با سرعت بالا

  • بهینه سازی موقعیت اتصال اینترنت شما برای بهبود پهنای باند ، مرورگر سریعتر و سرعت دانلود بیشتر


دانلود نرم افزار سرعت بخش کامپیوتر SpeedUpMyPC (حجم فایل: 4.42 مگابایت) | لینک کمکی دانلود (راپیدشیر)

رمز عبور: www.fdl.ir


86/12/28
9:31 صبح

حرفه ای ترین نرم افزار برای ساخت برنامه های نصب کننده با امکانات

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

لینک دانلود:


NEW_PCI_Install_5663(installshield 12)_20061229.zip


یا


PCI_Install_5681(installshield 12_1.14).zip


 


ساخت یک برنامه نصب توسط InstallShield
هر برنامه‌ای به هر زبانی که نوشته شده باشد به یک برنامه نصب احتیاج دارد تا روی کامپیوترهای دیگر اجرا شود. در این مقاله نحوه ساخت یک برنامه نصب توسط InstallShield را یاد خواهید گرفت.بار مشاهده
متوسط :سطح
نسخه قابل چاپ
ذخیره آدرس
امتیاز بدهید
برنامه InstallShield یکی از قویترین نرم‌افزارهای ساخت برنامه‌های نصب برای ویندوز است. این برنامه بهمراه WISE تنها نرم‌افزارهای مورد تایید مایکروسافت برای ساخت برنامه‌های نصب تحت سیستم عامل‌های این شرکت میباشند. InstallShield تاکنون در نگارش‌های مختلفی عرضه شده است و ما در اینجا از نسخه InstallShield Developer 7.0 استفاده خواهیم کرد.

جهت شروع از Project Wizard که ساده‌ترین راه برای ساخت یک برنامه نصب است استفاده میکنم. برای اینکار InstallShield را اجرا کرده و از منوی File گزینه Project Wizard را انتخاب کنید. حال مرحله به مرحله صفحات این Wizard را مورد بررسی قرار میدهیم:

Welcome to the Project Wizard
این صفحه توضیحاتی درباره Project Wizard میدهد و امکانات آنرا معرفی میکند.

Wizard Project
در این صفحه گزینه Create a New Project را انتخاب کنید و نامی برای پروژه خود انتخاب کنید.

Project Type
حال باید مشخص کنید که قصد ساخت چه نوع پروژه‌ای را دارید. در این نسخه امکان ساخت دو نوع پروژه Standard و Basic MSI وجود دارد. در نوع Basic MSI برنامه نصب شما تماما" توسط Microsoft windows Installer اجرا و کنترل میشود اما در نوع Standard شما از Install نیز میتوانید برای کنترل برنامه نصب خود استفاده کنید. اما در هر صورت برنامه‌های نصب شما به windows Installer احتیاج خواهند داشت.

Application Information
در این مرحله باید اطلاعاتی را درباره نرم‌افزاری که قصد ساخت برنامه نصب برای آن دارید را مشخص کنید. در قسمت‌های Application Name و Application Version نام و شماره نگارش نرم‌افزار خود را وارد کنید و توجه داشته باشید که شماره نگارش حتما" به صورت AA.BB.CCCC نوشته شود. در قسمت Default Destination Folder نیز مسیر پیش فرضی را که مایل به نصب برنامه خود در آنجا هستید را مشخص کنید. این مسیر با توجه به توصیه‌های مایکروسافت باید به صورت [ProgramFilesFolder]Company Name\Product Name باشد.

عباراتی که داخل کروشه نوشته میشوند مشخص کننده یک متغیر windows Installer هستند. در این مورد استفاده از [ProgramFilesFolder] باعث میشود که هنگام اجرای برنامه نصب بجای این عبارت از مسیر دایرکتوری Program Files کاربر استفاده شود.

Company Information
در این مرحله نیز اطلاعات شرکت خود شامل نام، شماره تلفن پشتیبانی و آدرس سایت وب را وارد کنید.
Setup Languages
زبان‌هایی که مایل به پشیبانی از آنها در برنامه نصب خود هستید را از لیست انتخاب کنید.
Application Features
این مرحله یکی از مهمترین مراحل ساخت یک برنامه نصب است. در این مرحله میتوانید برنامه خود را به چند زیرمجموعه (Feature) تقسیم کنید بطوریکه کاربر بتواند به دلخواه مشخص کند که کدام Featureها نصب شوند. برای مثال میتوان یک برنامه را به زیرمجموعه‌های فایل‌های اصلی (Program Files)، فایل‌های راهنما (Help Files)، و فایل‌های نمونه (Sample Files) تقسیم کرد تا کاربر تنها مواردی را که احتیاج دارد نصب کند. هر زیرمجموعه نیز میتواند خود شامل چندین زیرمجموعه دیگر باشد.
Application Files
حال میرسیم به مهمترین مرحله که مشخص کردن فایل‌هایی است که باید نصب شوند. برای اینکار ابتدا از لیست بالای صفحه یک زیرمجموعه (Feature) را انتخاب کنید سپس با استفاده از دکمه Add Files فایل‌هایی را که به این زیرمجموعه مربوط میشوند اضافه کنید.
هنگام اضافه کردن فایل‌ها پنجره‌ای با عنوان Path Variable Recommendation ظاهر میشود که درباره نحوه رفتار با مسیر فایل سوال میکند. قبل از توضیح این قسمت لازم است با مفهوم Path Variable آشنا شویم. یک Path Variable متغیری است که به یک مسیر اشاره میکند. در نتیجه اگر برای مسیر C:\My Projects\My Program یک Path Variable با نام MyPath تعریف کرده باشید برای مشخص کردن فایلی که در این دایرکتوری با نام MyFile.exe وجود دارد میتوان از \MyFile.exe استفاده کرد. از جمله مزایای این روش سرعت و سهولت بیشتر هنگام کار با فایل‌ها است. همچنین اگر شما مجبور به تغییر دادن دایرکتوری محل قرارگیری فایل‌های خود شدید به جای تغییر دادن مسیر ده‌ها فایل تنها کافیست مقدار Path Variable را تغییر دهید.
در این پنجره سه گزینه وجود دارد که گزینه اول امکان استفاده از یک Path Variable موجود را میدهد؛ گزینه دوم بر اساس مسیر فایل انتخاب شده یک Path Variable میسازد و از آن استفاده میکند و گزینه سوم نیز از مسیر کامل فایل به طور مستقیم استفاده میکند.
Create Shortcuts
در این مرحله میتوانید میانبرهایی را برای برنامه‌تان در سیستم کاربر ایجاد کنید. برای این کار ابتدا محلی که مایل هستید میانبر در آنجا ساخته شود را انتخاب کنید و سپس بوسیله دکمه سمت راست موس روی آن کلیک کرده و از منوی باز شده New Shortcut را انتخاب کنید و نامی برای آن مشخص کنید. در قسمت Features زیرمجموعه‌ای که میانبر به آن مربوط میشود را انتخاب کنید و در قسمت‌های Icon و Icon Index به ترتیب فایل حاوی آیکون و در صورتی که این فایل شامل چندین آیکون است شماره آنرا وارد کنید. در قسمت Target نیز باید نام فایلی که این میانبر آنرا اجرا خواهد کرد مشخص کنید. برای این مورد به یکی دیگر از متغیرهای windows Installer نیاز داریم که نام آن [INSTALLDIR] است. محتوی این متغیر همان محلی است که کاربر هنگام نصب برنامه مشخص کرده است. بنابر این برای مشخص کردن فایل MyFile.exe کافیست [INSTALLDIR]\MyFile.exe را وارد کنید.
Registry Data
اگر برنامه شما نیاز به تنظیمات خاصی در رجیستری ویندوز دارد میتوانید در این مرحله یک فایل reg. را برای زیرمجموعه مربوط به آن مشخص کنید تا هنگام نصب به رجیستری اضافه شود.
Dialogs
در آخرین مرحله نیز کافیست پنجره‌هایی را که مایل هستید در طول فرایند نصب نشان داده شوند مشخص کنید.
Wizard Summary
اکنون میتوانید مروری بر تمام مواردی که مشخص کرده‌اید داشته باشید و اگر مشکلی وجود داشت با استفاده از دکمه Back به عقب باز گردید و آن را تصحیح کنید. اگر مایل هستید که بعد ساخته شدن پروژه، نسخه اجرایی آن هم ساخته شود مورد Build a Release را نیز انتخاب کنید.
به شما تبریک میگویم! شما موفق شدید اولین برنامه نصب خود را بسازید. تنها کار باقیمانده فشار دادن کلیدهای Ctrl+F5 و مشاهده نتیجه است.


 


86/12/28
9:31 صبح

ساخت اسلاید، فیلم و کارت تبریک

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

PicturesToExe نرم افزاری برای ساخت و نمایش تصاویر پشت سر هم (اسلاید شو) می باشد که یکی از بهترین نرم افزار های ساخت فایل اجرایی EXE می باشد.

اگر می خواهید یک دید دیگر از تصاویر به صورت پشت سر هم با گلچینی به انتخاب خود داشته باشید این نرم فزار را امتحان کنید. تنها با زدن دکمه ساخت، کمتر از یک دقیقه یک فایل اجرایی EXE خواهید داشت که تصاویر انتخابی شما را با انتخاب های شما نمایش خواهد داد. خصیصه هایی که می توانید برای فایل اجرایی خود تعیین کنید ترتیب اتوماتیک یا دستی تصاویر، زمان تاخیر برای نمایش یک تصویر، تنظیم فونت و خواص پشت زمینه و نمایش بدون پایان تصاویر می باشد. همچنین قادر به اضافه کردن موسیقی با فایل های MIDI یا تیکه آهنگ های MP3 هستید و می توانید هر تصویر را با یک فایل WAV پیوند بدهید. PicturesToExe یک نرم افزار عالی برا ی به اشتراک گذاری تصاویر مورد علاقه شما به صورت فشرده می باشد و به راحتی قابل ایمیل کردن به دیگران است. این نرم افزار قادر است تصاویر شما را همراه با تنظیماتی که انجام داده اید به صورت فیلم AVI خروجی دهد.

قابلیت مهم دیگری که به چشم می خورد همسان سازی فیلم و موزیک می باشد. ابزار VideoBuilder در نرم افزار امکان ایجاد سریع و آسان DVD های تصویری را امکان پذیر می سازد. با این ابزار به راحتی می توانید منوی DVD و خیلی از پارامتر های دی وی دی را تنظیم کنید. نرم افزار قادر است از فایل ایجاد شده شما با قابلیت پسوورد گذاری و تمام شدن اعتبار آن محافظت کند.

PicturesToExe Deluxe 5.11 - ساخت اسلاید، فیلم و کارت تبریک

کارایی نرم افزار:

  • ایجاد فایل اجرایی EXE از تصاویر و موسیقی زمینه
  • ایجاد دی وی دی ویدئو همراه با slide show
  • افکت های به هم ریختن، بزرگنمایی و چرخاندن
  • ویرایشگر قدرتمند اسلاید و انیمیشن
  • اضافه کردن دکمه با افکت سایه و نور پردازی
  • افکت های سینمایی و موزیک پیش زمینه
  • قابلیت ساخت اسکرین سیور و فیلم با فرمت AVI
  • کاربردی برای ساخت کارت تبریک متحرک
  • قابلیت اجرا در ویندوز های XP, Vista, 95, 98, Me, 2000, 2003

دانلوددانلود نرم افزار ساخت فایل اجرایی از تصاویر (حجم : 6.38 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


86/12/28
9:27 صبح

اسکرین سیور های زیبا برای ویندوز

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

با افزایش استفاده از کامپیوتر های شخصی استفاده از اسکرین سیور ها برای مانیتور ها ضروری شناخته شد زیرا با ساکن ماندن رنگ روی پیکسل ها اثر آن باقی می ماند یا باعث سوختن آن می شد. اسکرین سیور ها تصاویر متحرک گرافیکی یا متنی هستند که به اصطلاح به پیکسل ها استراحت می دهند یا با رقص نور بر روی آن ها اجازه نمی دهند تا خاصیت خود را از دست بدهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اسکرین سیور ها یا محافظ های صفحه نمایش بیشتر برای زیبایی و افزایش طول عمر کیفیت مانیتور به کار می روند. چند اسکرین سیور زیبا که با تولید اشکال و تلفیق رنگ ها ، زیبایی خاصی را بوجود می آورد.

www.freedownload.ir - Screen Savers For windows - اسکرین سیور های زیبا برای ویندوز

 دانلود اسکرین سیور (حجم فایل : 1.33 مگابایت)
رمز عبور : www.fdl.ir


 


 


86/12/27
2:47 عصر

NFS & FiFA 07

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

دو بازی که هنوز یک ماه هم از اومدن نسخه ی کامپیوتریش نمیگذره ولی نسخه ی موبایل اون هم الان میتونید از  وبلاگ بهترین نرم افزارها  در یافت کنید .

NFS : Carbon


از لحاظ گرافیک تغییر چندانی نداره ولی نسبت به نسخه های قبلیش کنترل ماشین بهتر شده

دانلود بازی Need For Speed

FiFA 07

 

 

نسبت به نسخه ای قبلیش تغییر زیادی کرده که در طول بازی به چشم می خوره مثل انتخاب هوای بارانی و غیره

قابل اجرا در تمام گوشی های سازگار با Java  و ریزولوشن تصویر : [176x220 Pixels]

دانلود بازی فیفا

   1   2   3   4   5   >>   >

کد آهنگ

کد موسیقی