سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/3/22
6:59 عصر

RAVEN SonyEricsson Theme Pack - پک تم سونی اریکسون

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

مجموعه کامل از تم سونی اریکسون که از ترکیب رنگهای نارنجی، زرد و سبز که به ظاهر گوشی شما روح تازگی و طراوت می بخشد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان این مجموعه زیبا را با قابلیت پشتیبانی بیشتر مدل های گوشی سونی اریکسون تهیه دیده است. مجموعه حاضر شامل 3 پک می باشد که هر سری مدل های خاصی را پشتیبانی می کند. امیدواریم از دانلود رایگان تم های سونی اریکسون لذت ببرید.

RAVEN SonyEricsson Theme Pack - پک تم سونی اریکسون

پک شماره یک تم سونی اریکسون:

  • برای گوشی های سونی اریکسون با رزولوشن 240*320 پیکسل: w900 - w850 - k810 - k790

پک شماره دو تم سونی اریکسون:

  • برای گوشی های سونی اریکسون با رزولوشن 176*220 پیکسل: z550 - w810 - w600

پک شماره سه تم سونی اریکسون:

  • برای گوشی های سونی اریکسون با رزولوشن 176*220 پیکسل: w800 - w700 - k600 - k750

دانلوددانلود رایگان تم سونی اریکسون (حجم : 0.98 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/3/22
6:47 عصر

Sony Ericsson Themes Creator 3.27 - ساخت تم سونی اریکسون

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

نرم افزاری که امروز به شما معرفی می کنم یکی از پر طرفدار ترین در بین کاربران گوشی سونی اریکسون و سازندگان تم می باشد که با امکانات بسیاری که در اختیار شما قرار می دهد تم مورد علاقه خود را به راحتی می توانید بسازید. نرم افزار ساخت تم قادر به پشتیبانی تمام گوشی های سونی اریکسون که تم بر روی آن ها نصب می شود می باشد البته به غیر از p900 که نمی توان با این نرم افزار تم آن را ایجاد کرد.

حتما دوست دارید که به سلیقه و رنگ موبایل خود تم داشته باشید، نرم افزار Sony Ericsson Themes Creator این امکان را به شما می دهد تا با تجسم و سلیقه خود با کار کم و خلاقیت، دیدگاهی کاملا متفاوت از گوشی خود داشته باشید و با امکان تغییر هر چیزی که به چشم شما می خورد به جز فونت و چند آیکن تم ایجاد کنید. امکان دیگر این نرم افزار ویرایش تم ها می باشد. شما می توانید هر تم سونی اریکسون را که می خواهید با این نرم افزار باز کرده و تغییراتی در آن اعمال کنید. در فایل دانلود شده یک نمونه تم ساخته شده با لوگوی سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای w810 قرار دارد.

Sony Ericsson Themes Creator 3.27 - ساخت تم سونی اریکسون

نیاز سخت افزاری نرم افزار:

  • 10 مگا بایت فضای هارد دیسک
  • 128 مگابایت رم سیستم
  • سی پی یو 300 مگاهرتز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت تم سونی اریکسون (حجم : 7.92 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/2/23
8:0 عصر

سرویس VPN چیست ؟

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

سرویس vpn به شما این امکان را می دهدتا بتوانید از طریق یک سرور خارجی در کشور آمریکا  و یا آلمان ( بسته به انتخاب شما ) به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید .
این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا و یا آلمان تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی ، و یا آلمانی شناخته می شوید ، پس از اتصال به این سرویس ،در زمان باز کردن یک سایت، درخواست شما به سرورهای ما ارسال شده واطلاعات درخواستی شما از این سرورها دریافت می شود و به دلیل اینکه سرور ما در کشور آمریکا، و آلمان واقع است ، بدون هیچ فیلتری می توانید از سرویس سایتهای فیلتر شده استفاده نمائید و بدون هیچ هراسی از مزاحمتهای اینترنتی براحتی در دنیای اینترنت قدم بزنید . و با سرعت بالا به گشت و گذار بپردازید .

بطور مثال : شما زمانی که از کشور ایران از طریق Dial-up یا ADSL به شبکه اینترنت متصل می شوید میتوانید موقیعت اتصال خود و IP که شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت به شما اختصاص داده است را ملاحضه کنید .     www.cmyip.com  , www.ip2location.com 

قبل از استفاده از این سرویس  زمانی که وارد یکی از این سایتها می شوید به شما اطلاع میدهد که از کشور ایران متصل شده اید و IP Address شما نمایش داده می شود . ولی زمانی که به سرور ما متصل هستید ، پس از ورود به این سایتها به شما اطلاع می دهد که از کشور آمریکا ، یا آلمان متصل شده اید .

یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس ، تبادل مالی از طریق اینترنت از کشور ایران می باشد به صورتی که سایتهای ( ایگلد - پی پل ) که  این عمل را انجام میدهند IP شما را شناسایی کرده و در صورتی که از کشور ایران باشید خدمات خود را به شما ارائه نمی دهند ولی زمانی که شما از سرویس ما استفاده می کنید یک کاربر از کشور آمریکا ، و یا آلمان محصوب شده و می توانید به راحتی مبالغ خود را از طریق حسابهای بانکی انتقال دهید و همچنین می توانید برای خرید از طریق اینترنت در سایتهایی که اجازه دسترسی به شما نمی دهند استفاده کنید .

همچنین به وسیله این سرویس می توانید  بروز رسانی نرم افزارهایی که به دلیل تحریم ، نمی توان آنها را بروز رسانی کرد ، انجام دهید بطور مثال : نرم افزار آنتی ویروس McAfee را به راحتی  می توانید بروزرسانی کنید

 

 

برای خرید به سایت www.parsvpn.info مراجعه کنید.


87/2/23
7:52 عصر

اینترنت هوشمند در تهران

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

بطور خلاصه شبکه هوشمند ( Intelligent Network ) مجموعه ای از امکانات سخت افزاری و  نرم افزاری است. که امکان ارائه خدمات مختلف  در حداقل زمان را مهیا می نماید. در ایران هم اکنون 8 سرویس آن  توسط شرکت مخابرات  راه اندازی شده است. که  متداول ترین و پر طرفدارترین آن  برای استفاده از اینترنت بین عموم رایج شده است.

برای استفاده از شبکه هوشمند در تهران فقط کافیست ابتدا در یکی از Connection   موجود در کامپیوترخود که قبلا ساخته اید، شماره  ده رقمی  9092302577 را بجای اتصال به شبکه وارد کنید. و محل Username  و Password را خالی بگذارید.  تیک Save  را جهت ذخیره شدن شماره بزنید و کلید Dial را فشار دهید

 


87/2/23
7:49 عصر

Internet Download Manager v5.12 Build 10 - نرم افزار قدرتمند مدی

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن از جمله فارسی، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager v5.12 Build 10 - نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود

خصیصه های نرم افزار IDM:

  • پشتیبانی از مرورگر های محبوب دنیا
  • شروع دانلود اتوماتیک با کلیک بر روی لینک دانلود
  • افزایش سرعت دانلود به 5 برابر بیشتر
  • از سر گرفتن ادامه دانلود در صورت قطع ارتباط یا قطع از محل دانلود
  • قابلیت گرفتن و رها کردن لینک بر روی نرم افزار برای شروع دانلود
  • بررسی فایل دانلود شده برای تشخیص ویروس با آنتی ویروس نرم افزار
  • امکان پیشرفته مرورگر یکپارچه سازی که با فعال شدن ادامه دانلود را از هر نرم افزاری پی می گیرد
  • امکان زمانبندی برای زمان ارتباط به اینترنت و دانلود فایل سپس قطع ارتباط یا خاموش کردن دستگاه در پایان دانلود
  • IDM شامل یک عنکبوت و قلاب برای صفحات وب است که امکان دانلود صفحات وب با تمام محتویات و استفاده آفلاین را داراست
  • پشتیبانی از سرور های پروکسی (Microsoft ISA، FTP proxy servers و ...) و پروتکل های اجازه دسترسی (Basic, Negotiate, NTLM, Keberos) و لاگین با نام کاربری و پسوورد
  • قابلیت پشتیبانی چند زبانه از جمله فارسی و پشتیبانی ویندوز ویستا
  • نرم افزار پیشنهادی سایت دانلود رایگان برای دانلود فایل های این سایت

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت (حجم : 2.77 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/2/23
7:41 عصر

بازی موبایل های نوکیا E60 نوکیا E70 نوکیا N80

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

همان طور که میدانید گوشی های سری N و سری E نوکیا جزء گوشیهای پر طرفدار کاربران هستند .این گوشیها با توجه به گسترش GPRS در ایران چون دارای GPRS پر سرعت تری نسبت به بقیه مدل ها دارند دارای محبوبیت خاصی نزد کاربران حرفه ای هستند.از این رو ما در نظر گرفتیم تعدادی بازی بسیار زیبا را برای شما قرار دهیم.تمامی این بازی های قابل نصب و اجرا بر روی گوشی های نوکیا E60 , نوکیا E70 و نوکی N80 هستند.این بازی ها همه دارای گرافیک نسبتا بالایی هستند و برای سرگرمی هنگام کار در خارج از خانه و یا در محل کار بسیار لحظاتی خوشی را برای شما به وجود خواهند آورد.امیدواریم از دانلود بازی ها لذت ببرید.

e60-e70-n80-game-pack-www.freedownload.ir.jpg

لیست بازی های موجود در این بسته که ما برای شما آماده کرده ایم :

  • بازی بیلیارد سه بعدی : 3D Real Billiards 2007

  • بازی سه بعدی : 3D Towers of Maya

  • بازی سه بعدی رالی ماشین : 4x4 Extreme Rally 3D

  • بازی فیلم معروف 300

  • بازی فوتبال 2006 FIFA World Cup

  • بازی بسیار زیبای 2007 Real Football 3D

  • بازی تاریخی Age Of Empires II Deluxe

  • بازی جنگی America"s Army® Special Operations

  • بازی بسیار معروف و جذاب Ancient Empires II

  • بازی سه بعدی ماشین بازی - سبک need for speed - بسیار جذاب : Asphalt 3 - Street Rules 3D

  • بازی بمبر من : Bomberman Deluxe

  • بازی کریکت سه بعدی : Brian Lara International Cricket 2007

  • بازی سه بعدی سبک مدال افتخار : Brothers In Arms - Earned In Blood 3D

  • بازی معروف Bubble Bobble

  • بازی دخترانه : Cake Mania

  • بازی بسیار جالب شطرنج : Chess Genius v3.00

  • شطرنج حرفه ای : Chess Professional

  • بازی سبک Sim City  بسیار جذاب : Crazy Campus

  • بازی پر طرفدار Desperado Duel Of Vengeance

The image “http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif” cannot be displayed, because it contains errors.دانلود بخش اول (حجم : 4 مگابایت)
The image “http://www.freedownload.ir/images/ICO-download.gif” cannot be displayed, because it contains errors.دانلود بخش دوم (حجم : 4 مگابایت)
The image “http://www.freedownload.ir/images/ICO-Key.gif” cannot be displayed, because it contains errors.رمز عبور : www.freedownload.ir


87/2/23
7:40 عصر

تم سری E نوکیا - بسته 8 تایی تم نوکیا

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

گوشی های سری E نوکیا که مصارف تجاری دارند و در کل به عنوان گوشی های تجاری (business Cellphones) محسوب میشوند امروزه با گسترش تجارت الکترونیکی و درکل گشت و گزار و اینترنتی بسیار مرسوم شده اند.ما نیز بر آن شدیم تا یک سری theme برای این سری از گوشیهای غولپیکر نوکیا که دارای طراحی ویژه ای نسبت به دیگر سری ها مانند سری 60 و یا سری N نوکیا هستند برای شما اماده کنیم.امیدواریم آن دسته از دوستانی که گوشیهایی نظیر E50,E60,E61,E62,E70 دارند این تم هارا دانلود کنند و لذت ببرند

www.freedownload.ir Nokia E serie theme pack - تم سری ای نوکیا - دانلود رایگان

دانلود بسته تمهای سری E نوکیا (حجم فایل 1.98 مگابایت)
رمز عبور www.freedownload.ir


87/2/23
7:39 عصر

Foxit PDF Reader v2.3 Build 2825 Professional - پی دی اف خوان

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

حتما با فایل های پی دی اف آشنایی دارید. PDF مخفف Portable Document Format به معنی فرمت اسناد قابل حمل است که بیشتر توسط نرم افزار معروف Adobe Acrobat Reader شناخته شده است. اما این نرم افزار به دلیل حجم زیاد آن توسط بسیاری از کاربران ایرانی قابل دانلود نیست به همین منظور سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما نرم افزاری را پیشنهاد می کند که نسبت به حجم کم آن قابلیت اجرا با سرعت زیاد و حافظه کم برای اجرا می باشد.

Foxit PDF Reader v2.3 Build 2825 Professional - پی دی اف خوان

کارایی های نرم افزار Foxit PDF Reader:

  • حجم بسیار کم: حجم این نرم افزار فقط حدود 2 مگابایت است و به راحتی قابل دانلود است.
  • اجرای سریع: با اجرای این نرم افزار بدون معطلی فایل پی دی اف خود را مشاهده میکنید و حافظه بسیار کمی را اشغال میکند.
  • ابزار حاشیه نویسی و یادداشت گذاری: با استفاده از ابزار خاصی که در این نرم افزار تعبیه شده است به راحتی میتوانید هنگام مطالعه فایل پی دی اف خود, در هرجای مورد نیاز یادداشتی را بنویسید و یا دور آن خط بکشید و حتی قسمتی را با رنگ نشانه گذاری کنید و به همان صورت ذخیره یا چاپ کنید.
  • تبدیل متن: با استفاده از ابزار تبدیل متن نرم افزار Foxit PDF Reader امکان تبدیل و ویرایش پی دی اف به متن وجود دارد. (عدم پشتیبانی از زبان فارسی)
  • قابلیت نصب در ویندوز های 98/Me/2000/XP/2003/Vista

دانلوددانلود رایگان نرم افزار پی دی اف خوان (حجم : 2.68 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/2/23
7:32 عصر

DigitByte File Deleter 1.0 - حذف بدون بازگشت فایل

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

DigitByte File Deleter یک نرم افزار ساده و کم حجم با کارایی آسان برای حذف دائمی فایل ها می باشد. زیرا همانطور که می دانید نرم افزار های بازیابی اطلاعات قادر هستند هر فایل پاک شده در ویندوز، داس ویندوز، سطل آشغال و حتی از دیسک های فرمت شده را برگردانند. برای این منظور سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما نرم افزاری را پیشنهاد می کند که به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید فایل های شخصی و مهم که نمی خواهید شخص دیگری آن را بدست آورد، با این نرم افزار به راحتی پاک کنید تا هیچ اثری از آن باقی نماند. DigitByte File Deleter تمام داده هایی که از فایل های به ظاهر حذف شده باقی می ماند را بدون شانس بازیابی پاک می کند. حجم کم این نرم افزار و قابل حمل بودن آن بدون نیاز به نصب به شما امکان می دهد که به راحتی آن را در هر دستگاهی اجرا و استفاده کنید.

DigitByte File Deleter 1.0 - حذف بدون بازگشت فایل

خصیصه های نرم افزار DigitByte File Deleter:

  • حذف دائم فایل ها بدون بازگشت
  • قابل حمل بودن برنامه بدون نیاز به نصب
  • کارایی آسان و حجم کم

دانلوددانلود رایگان نرم افزار حذف فایل ها بدون بازیابی (حجم : 808 کیلوبایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/2/23
7:31 عصر

101 Most Annoying Ringtones - صداهای آزار دهنده معروف برای موبای

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یک سری صوت با صداهای عجیب و آزار دهنده که از بهترین های آن در یک فایل برای شما کاربران گرامی جمع آوری شده است. این موزیک های معروف با فرمت mp3 که در بین استفاده کنندگان گوشی های موبایل برای زنگ موبایل از کاربرد بسیاری برخوردار است را می توانید یک جا از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دانلود کنید.

101 Most Annoying Ringtones - صداهای آزار دهنده معروف برای موبایل

دانلوددانلود رایگان زنگ های آزار دهنده موبایل (حجم : 2.81 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


   1   2   3   4      >

کد آهنگ

کد موسیقی