سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/2/23
7:30 عصر

Sea Voyage 3D Screensaver - اسکرین سیور سه بعدی سفر دریایی

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یک سفر افسانه ای دریایی به دور دنیا را در کشتی بادبانی مشهور Magellan ویکتوریای معروف آغاز کنید. به قرن 16 بر می گردیم زمانی که ویکتوریا ملکه انگلستان سفری را با کشتی زیبای خود به دور دنیا آغاز کرد. ببینید چگونه دلیرانه کشتی بزرگ و جنگی قدیمی به آرامی بر روی آب های بیکران اقیانوس شناور است. نسیم خنک و حرکت کشتی را احساس کنید و به برخورد با شکوه امواج به کشتی گوش دهید. موسیقی زیبا به اضافه محیط واقعی و رنگارنگ سفری فراموش نشدنی برای شما در بر خواهد داشت. این اسکرین سیور زیبا و سه بعدی را سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما تهیه دیده است تا با تخیل خود و واقعیت تصاویر در زمان های بی کاری به زمان های گذشته و سفر دریا بروید.

Sea Voyage 3D Screensaver - اسکرین سیور سه بعدی سفر دریایی

خصیصه های اسکرین سیور:

  • محیط کاملا سه بعدی
  • انیمیشنی با کیفیت عالی
  • رنگ های زنده و واقعی
  • کشتی جنگی معروف Magellan با تمام زیبایی و ابهت
  • ساعت دیجیتالی
  • همگام سازی نور منظره با شب و روز
  • سوار در کشتی و سفری دور دنیا یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده

سیستم مورد نیاز:

  • سیستم: Pentium III or higher
  • گرافیک: 32 MB Video Memory
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0 or higher
  • آداپتور صوتی: DirectX-compatible sound card
  • ویندوز: Windows 9x/2000/XP/Vista

دانلوددانلود رایگان اسکرین سیور کشتی ویکتوریا (حجم : 10.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/2/12
10:55 صبح

Linkfars Virus Remover (جدید)

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

با استفاده از این برنامه می توانید ویروس جدیدی که اکثر کامپیوترها را آلوده کرده است را از بین ببرید. این ویروس را آنتی ویروس Symantec با نام W32.Linkfars و Kaspersky آن را با نام Malas نامگذاری کرده است. در NOD32 هم از انواع Autorun شناخته می شود. از اثرات این ویروس این است که با کلیک بر روی یک درایو محتویات آن را در پنجره جدید باز می کند. همچنین Folder Options پنهان می شود. در همه درایوها یک فایل Autorun.inf و Autoply.exe به صورت سیستمی و پنهان کپی می شود. یک سرویس svchost.exe با نام User شما درست می شود. یک گزینه برای اجرای فایل OfficeUpdate.exe در برنامه های Startup ساخته می شود. یک میانبر با آیکون فولدر و نام New Folder در بعضی درایوها و به خصوص حافظه های فلش متصل شده به سیستم ایجاد می شود. در هنگام اتصال به اینترنت شعارهای ضد حکومت و دین در بالای صفحه ظاهر می شود و .... فایل را از حالت فشرده خارج کرده و فایلهای داخل آن را به ترتیب شماره های قرار داده شده اجرا کنید.
حجم فایل :155 KB

87/2/12
10:54 صبح

Hard Drive Inspector Pro 2.90.467

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

 
 
حجم فایل :2.44 MB
 
 
 
با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. این برنامه با استفاده از امکان S.M.A.R.T ‌در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما می گوید که خوب کار می کند یا خیر. و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعات شما از بین نرود. این طور که برنامه را تست کردم، ظاهرا فقط هاردهای PATA و در واقع IDE را تشخیص می دهد و نمی تواند با هاردهای SATA ‌کار کنند. البته این یک احتمال است و می توانید آن را تست کنید. از ویژگیهای خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد. البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.
 

87/2/1
6:42 عصر

Xilisoft Video Cutter 1.0.27.0229 - بریدن قسمتی از فیلم

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

Xilisoft Video Cutter یک نرم افزار قدرتمند در زمینه بریدن فیلم می باشد که به شما امکان برش از هر قسمت فایل تصویری که نیاز داشته باشید را می دهد. این نرم افزار قادر به پشتیبانی فرمت های پر کاربرد تصویری از جمله VCD, AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264/MPEG-4 AVC, H.264/PSP AVC, MOV, ASF و غیره می باشد. با نرم افزار Video Cutter می توانید نقطه شروع و نقطه پایان فایل تصویری را با دقت تعیین کرده و برش دهید. همچنین امکان تعیین اولویت پردازش و پشت زمینه بودن برنامه باعث می شود تا در دیگر کارهای شما مزاحمتی ایجاد نشود. شما می توانید با تعیین یک عمل برای پایان پردازش مانند خاموش شدن دستگاه و اجرای یک برنامه کار را به نرم افزار بسپارید و پای کامپیوتر خود ننشینید.

Xilisoft Video Cutter 1.0.27.0229 - بریدن قسمتی از فیلم

خصیصه های نرم افزار:

  • پشتیبانی کامل نرم افزار Xilisoft Video Cutter از پردازنده Intel® Pentium D Dual-Core Processor و AMD Athlon™ 64 X 2 Dual-Core Processor همچنین intel Pentium 4 & Pentium D
  • پیش نمایش از فایل اصل و فایل تبدیل شده
  • امکان تعیین دقیق نقطه شروع و پایان و تدوین فیلم
  • امکان تعیین اولویت پایین برای نرم افزار Video Cutter و اجرا پشت زمینه و تنظیمات لازم برای تبدیل فایل با بهترین امکانات برای بهترین کیفیت
  • تنظیم انجام عمل خاصی برای بعد از اتمام کار نرم افزار همچون خاموش کردن دستگاه، حالت آماده باش و بستن برنامه
  • قابلیت تغییر پوسته و چند زبانه بودن برنامه

دانلوددانلود نرم افزار بریدن قسمتی از فیلم (حجم : 9.50 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/2/1
6:20 عصر

Wild Photo Effects 1.0 - افکت دادن به تصویر

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

Wild Photo Effects یک نرم افزار کارا و کوچک برای افکت دادن به تصاویر با 24 نوع ابزار مخصوص که می توان با آن تقریبا هر شکلی که به تصویر می خواهید بدهید و یک تصویر دیجیتال را به یک عکس خنده دار و جالب تبدیل کنید یا یک کلیپ جالب از تصاویر ایجاد کنید.

سادگی نرم افزار به حدی است که تنها با یک کلیک می توانید تصویر را در هم بریزید. ابزار جالبی که در این نرم افزار می توانید استفاده کنید عبارتند از قلاب، چکش، دریل، جارو برقی، سنباده، توفان، تلمبه، ذربین و بسیاری ابزار جالب دیگر که برای افکت دادن به تصویر و تبدیل آن به یک عکس جذاب به هم ریخته و کارتونی بسیار کارآمد به نظر می آیند.

Wild Photo Effects 1.0 - افکت دادن به تصویر

کارایی های نرم افزار:

دانلوددانلود نرم افزار افکت دادن به تصاویر (حجم : 2.86 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/1/22
11:50 صبح

UltraISO Premium Edition v9.1.2 Build 2463 - ساخت و ویرایش فایل

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

UltraISO یک نرم افزار ISO سی دی و دی وی دی می باشد که برای ایجاد، ویرایش، تبدیل و ساخت سی دی و دی وی دی قابل بوت فایل های ایمیج کاربرد بسیاری دارد. فایل ایمیج یک کپی از CD یا DVD شما می باشد که با اصل آن هیچ تفاوتی ندارد. این نرم افزار به صورت مستقیم می تواند فایل ایمیج را ویرایش و از حالت ایمیج خارج کرده و از CD و DVD ROM یا هارد فایل ISO تهیه کند. با UltraISO قادر خواهید بود فایل های ISO خود را به راحتی ایجاد و ویرایش کرده و آن ها را در سی دی یا دی وی دی رایت کنید.

نرم افزار UltraISO با تسلط بسیار بر تحلیل فرمت ISO می تواند تقریبا بر روی تمام انواع فایل های ایمیج مانند ISO و BIN و حتی دیگر انواع جدید پردازش انجام دهد. این نرم افزار قادر است فایل های ایمیج را مستقیما با تمام فایل ها و فولدر ها داخل آن از حالت ISO خارج کند، ویرایش کرده و به دیگر انواع فایل های ایمج با فرمت استاندارد ISO تبدیل نماید. UltraISO از دو پنجره با کاربرد یکسان برای راحتی کاربر استفاده می کند و با در اختیار قرار دادن امکانات خود در منو های مورد نیاز ویندوز آسانی کار را تا حد بسیاری افزایش داده است. درایو مجازی آن یکی از بهترین ابزار های این نرم افزار است.

UltraISO Premium Edition v9.1.2 Build 2463 - ساخت و ویرایش فایل ایمیج iso

خصیصه های اصلی نرم افزار:

  • ویرایش مستقیم فایل های ایمیج ISO
  • بیرون کشیدن فایل ها و فولدر ها از ایمیج ISO
  • اضافه کردن، حذف، ایجاد فولدر جدید و تغییر نام محتویات فایل ایمج ISO
  • ساخت فایل ISO از فایل های موجود در هارد
  • ایجاد فایل ISO ایمیج CD/DVD از سی دی یا دی وی دی رام با حفظ قابلیت بوت آن
  • پردازش و ایجاد لوح فشرده با اطلاعات بوت با حذف، اضافه و گسترش مستقیم ایمیج بوت
  • شناسایی و تبدیل بیشتر انواع فایل های ایمیج همچون (.ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .BWI و...)
  • ابزاری برای ایجاد یک دیسک قابل بوت شدن از چند دیسک همراه با درایو مجازی سی دی و دی وی دی

دانلوددانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل ایمج ISO (حجم : 3.53 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/1/22
11:49 صبح

Arabic Style Brushes for Adobe Photoshop - قلم های فتوشاپ به سبک

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یکی از ابزار های قدیمی در طراحی ، قلم ها می باشند که امروزه با شکل ها و طرح های متفاوت راحتی بیشتر و تنوع کار را در بر داشته اند. نرم افزار فتوشاپ یکی از قویترین نرم افزار های طراحی می باشد که امکان اضافه کردن این طرح ها به هر شکل را به شما می دهد. طرح های زیر که برای شما تهیه دیده ایم قلم های گرافیکی به سبک طرح های عربی می باشد. ابزار های قلم را می توانید با کشیدن و رها کردن فایل Arabisc Style.abr بر روی صفحه فتوشاپ یا انتخاب آن با استفاده از Load Brushes در ابزار Brush به مجموعه قلم های خود در نرم افزار photoshop اضافه کنید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Arabic Style Brushes for Adobe Photoshop - قلم های فتوشاپ به سبک عربی

دانلود قلم های فتوشاپ به سبک عربی (حجم فایل: 819 کیلوبایت) | لینک کمکی دانلود (راپیدشیر)

رمز عبور: www.fdl.ir


87/1/20
2:39 عصر

Folder Lock v5.8.0 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فایل و پوشه

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

نرم افزار Folder Lock یک برنامه ی امنیتی برای فایل ها می باشد که می تواند به سرعت بر روی فایل های شما پسوورد گذاشته، قفل کند، مخفی کند و فایل، فولدر، درایو، تصاویر و سند ها را در چند ثانیه پنهان کند. فایل هایی که توسط این نرم افزار محافظت می شوند مخفی، غیر قابل پاک کردن و غیر قابل دسترسی با امنیت بالا می باشند.قفل گذاری
شما با داشتن این نرم افزار فوق العاده قادر خواهید بود فایل های خود را از کودکان، دوستان، همکاران مخفی کنید و در مقابل کرم ها، ویروس ها و تروجان ها محافظت کنید، همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های خود را از دست کامپیوتر های تحت شبکه، کاربران متصل به شما و حتی هکر ها محفوظ بدارید.یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار محافظت فایل های ذخیره شده در USB Flash Drives (حافظه فلش), Memory Sticks , CD-RW, floppies و notebooks می باشد، در این صورت فایل های شما در هیچ کامپیوتری قابل اجرا نمی باشند. نرم افزار Folder Lock قادر است فایل ها را در ویندوز، داس، و حتی Safe Modes (حالت امن) قفل کند.
شامل ابزار های جانبی حالت مخفی، زیر نظر گرفتن حرکت هکر ها، چند تکه کردن فایل ها، پاک کردن اعمال انجام شده (رد پای به جا مانده)، اعمال کد گذاری شده مخفی و انجام اتوماتیک قفل، خاموش کردن کامپیوتر و قفل کامپیوتر می باشد.
Folder Lock قابل اجرا بر روی ویندوز های 2003/XP/2000/NT/Me/98 و تمام فرمت های دیسک مانند FAT16, FAT32, NTFS می باشد.


دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Folder Lock v5.8.0 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فایل ها و پوشه ها

دانلود نرم افزار قفل گذار بر روی فایل ها و فولدر ها (حجم : 4.33 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

87/1/20
2:38 عصر

تم زیبای Zune برای ویندوز ایکس پی

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یکی از پر طرفدارترین تم های ویندوز ایکس پی تم Zune می باشد که نسخه کامل آن را می توانید از این سایت دانلود کنید. تم های تاریک طرفداران بسیاری دارند به دلیل اینکه چشم را کمتر اذیت می کنند و مانیتور استراحت بیشتری دارد. تم Zune با رنگ بندی خاص خود آرامش خاصی را به کاربر می بخشد همچنین شما می توانید جزئیات رنگ ها را به دلخواه انتخاب کنید و ترکیب زیبایی را بوجود آورید. این تم که آخرین ورژن Zune می باشد کاملا با ویندوز سازگار بوده و بسیار سبک می باشد پس آن را از دست ندهید و حتما امتحان کنید. برای کارایی بهتر تم بهتر است آن را در مسیر "windows\Resources\Themes" کپی کنید.


 


www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Zune Final Visualstyle for XP - تم زیبای Zune برای ویندوز ایکس پی


دانلود تم ویندوز ایکس پی Zune (حجم فایل: 2.29 مگابایت) | لینک کمکی دانلود (راپیدشیر)


رمز عبور: www.fdl.ir


87/1/17
4:2 عصر

Babylon Pro 7.0.3.11 - دیکشنری بابیلون

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

Babylon 7 یک فرهنگ لغت و نرم افزار مترجم پیشتاز در بین نرم افزار های دیکشنری موجود می باشد. دیکشنری بابیلون بیشترین ابزار ترجمه را در اختیار شما قرار می دهد. با بابیلون قادر خواهید بود به آسانی و به سرعت ایمیل ها، صفحات وب، سند ها، پیغام های فوری و ... را ترجمه کنید. تمام کاری که برای ترجمه نیاز است انجام دهید، کلیک بر روی کلمه یا متن مورد نظر می باشد که یک پنجره کوچک با نتیجه مطلوب از پایگاه داده فرهنگ لغت وسیع بابیلون با ابزار فهرست لغات و تبدیل سریع به نمایش در خواهد آمد.

Babylon به کاربران خود دامنه وسیعی از کلمات مرتبط از برترین دیکشنری های منتشر شده شامل Oxford University Press, Britannica, Merriam-Webster, Larousse, Vox, Langenscheidt, Pons و Taishukan را پیشنهاد می کند. ورژن جدید بابیلون با 6 نوع ترجمه متن پیشنهادی به 17 زبان بعلاوه ترجمه لغات یک کلمه ای و اصطلاحات آن همه را تنها با یک کلیک همراه با نتیجه ای از دایره المعارف ویکی پدیا به 9 زبان و امکان هجی کردن، از دامنه وسیع توانای منابع آن به نمایش در خواهد آورد. Babylon 7 یک نرم افزار دیکشنری آسان و مترجم دقیق به بیش از 75 زبان می باشد. با Babylon 7 ترجمه متن به آسانی انجام خواهد گرفت، کافی است بر روی مرورگر، ورد، اکسل، ایمیل، پیغام ها و نرم افزار ها و هر نوشته ای که می بینید کلیک کنید و ترجمه کلمه یا متن آن را ببینید.

Babylon Pro 7.0.3.11 - دیکشنری بابیلون

خصیصه های نرم افزار:

  • فعال شدن نرم افزار با یک کلیک
  • ترجمه متن به 17 زبان
  • نتیجه ترجمه از دیکشنری های برتر دنیا
  • نتیجه از دایرة المعارف ها مانند وی کی پدیا
  • ترجمه کلمه به بیش از 75 زبان دنیا
  • واحد تبدیل پول، اندازه گیری و زمان
  • ابزار نوشتن برای انگلیسی
  • اسپل کردن متناوب
  • اصطلاحات فنی

فعال شدن نرم افزار با یک کلیک

نرم افزار بابیلون یک نرم افزار قدرتمند در ترجمه متن و کلمه می باشد که کارایی آسان آن کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. برای ترجمه کافی است بر روی هر نوشته از هر کجا مانند فایل های ورد، اکسل، پاور پوینت، ایمیل، صفحات وب، پیغام های فوری و هر نوشته نمایش داده شده توسط نرم افزار ها بر روی صفحه نمایش کلیک کنید تا یک پنجره کوچک از هر اطلاعاتی که مورد نیاز شما می باشد به نمایش در آید. با نصب این نرم افزار به قدرت ترجمه آنلاین و دسترسی سریع به دیکشنری و دایرة المعارف با تمام عنوان ها و مقالات پی خواهید برد.

ترجمه متن

ترجمه متن به 17 زبان به راحتی یک کلیک بدون نیاز به کپی و چسباندن متن می باشد. کافی است بر روی هر کلمه از جمله که می خواهید کلیک کنید تا در کمترین زمان ممکن بابیلون آن را برای شما ترجمه کند. ترجمه متن برای زبان های English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish, Ukrainian امکان پذیر می باشد.

مضمون از ویکی پدیا

نرم افزار دیکشنری بابیلون این امکان را به کاربران خود می دهد تا نتایج جستجوی خود را از وی کی پدیا نیز بگیرند و از دایرة المعارف های رایگان به 13 زبان استفاده کنند و به بیش از 2.2 میلیون مقاله و معنی که پیوسته در حال به روز شدن می باشند مطابق با آخرین علوم دسترسی داشته باشند.

ترجمه کلمه به بیش از 75 زبان

مترجم بابیلون و نرم افزار دیکشنری آن نتایج را از پایگاه داده ای از 1300 منبع به بیش از 75 زبان ترجمه می کند. پایگاه داده این نرم افزار شامل 14 دیکشنری حرفه ای با 13 زبان توسعه یافته توسط تیم بابیلون شامل: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، ژاپنی، یهودی، چینی (سنتی)، چینی (ساده)، هلندی، روسی، کره ای و سوئدی می باشد. بابیلون قابلیت دسترسی سریع به منبع اطلاعات اینترنت و دیکشنری و فرهنگ لغات آنلاین که دائما در حال به روز رسانی می باشند را داراست.

واحد و میزان تبدیل

واحد تبدیل پول بابیلون، اندازه گیری و زمان تنها با یک کلیک توسط این نرم افزار امکان پذیر می باشد. دیکشنری آنلاین بابیلون به صورت اتوماتیک نوع درخواست تبدیل را تشخیص خواهد داد. واحد هایی که تغییر می کند به صورت آنلاین به روز رسانی می شوند.

ابزار های نوشتن برای انگلیسی

بعلاوه ترجمه نوشته، دیکشنری آنلاین بابیلون ابزاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند کلمه صحیح برای ساخت جمله را پیدا کند. به طور مسلم یک کلمه به شیوه های متفاوت ترجمه می شوند که بابیلون قادر به نمایش هر ترجمه برابر با کلمه را به زبان اختصاصی کاربر امکان پذیر می سازد. نرم افزار بابیلون تمام دستور زبان های ممکن یک کلمه را نمایش می دهد و هر اصطلاحی که آن کلمه دارد را به نمایش می گذارد.

هجی متناوب

اسپل کردن متناوب یا خواندن جمله به صورت اتوماتیک یکی از کارایی های اصلی این نرم افزار دیکشنری می باشد.

دانلوددانلود نرم افزار ترجمه و دیکشنری متن و کلمه بابیلون (حجم : 13.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


<      1   2   3   4      >

کد آهنگ

کد موسیقی