سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/1/17
4:1 عصر

Winamp Skins - پوسته های زیبا برای وینمپ

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

نرم افزار وینمپ یکی از قدرتمند ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های مالتی مدیا برای اجرای فایل های صوتی می باشد که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. برای این منظور پوسته های بسیاری برای آن طراحی شده است که سایت نرم افزاری دانلود رایگان یک سری زیبا از پوسته های مدل ویستا ی وینمپ و یک پوسته کلاسیک به شکل دوربین فیلم برداری قدیمی را برای شما تهیه دیده است. پوسته وینمپ را در مسیر نصب وینمپ در پوشه skins برای اجرا کپی کنید.

Winamp Skins - پوسته های زیبا برای وینمپ

دانلوددانلود رایگان پوسته های زیبای وینمپ (حجم : 3.39 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/1/17
4:0 عصر

Blue Water Pictures - تصاویر زیبای آب آبی

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

تصاویر آب با امواج زیبای آن یکی از پر طرفتار ترین تصاویر در بین طراحان می باشد. این عکس های گرفته شده از آب که گاه ساعت ها وقت هنرمندان عکاس را برای خلق، گرفتن و انتخاب بهترین تصویر گرفته شده می برد به مدل های زیبا و هنری تهیه شده است. این مجموعه 18 تصویر آبی آب با فرمت JPG و تفکیک پذیری 2950x2094 وضوح بالا و کیفیت بسیار عالی را دارا می باشند که سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای شما تهیه دیده است. این تصاویر می تواند پشت زمینه جذابی برای نرم افزار ها و یا نشان شروع آن ها باشد.

Blue Water Pictures - تصاویر زیبای آب آبی

دانلوددانلود رایگان تصاویر آب آبی (حجم : 23.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/1/4
10:56 صبح

Themes for phone Nokia - تم نوکیا 3250, N80, N91, N93, N95

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

تم نوکیا برای گوشی های با Symbian OS 9.1 / 9.2 که قابل نصب در گوشی های 3250, N80, N91, N93, N95 می باشد را می توانید از سایت دانلود رایگان در یافت کنید.تم نوکیا
گوشی های جدید نوکیا با قابلیت های بسیار که سیسمیان 9.1 و 9.2 مکمل آن است کاربران حرفه ای بسیاری را به خود جذب می کند ، این سری تم های زیبا را می توانید در این گوشی های به راحتی نصب کنید.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Themes for phone Nokia - تم گوشی نوکیا 3250, N80, N91, N93, N95 Symbian OS 9.1 / 9.2

دانلود تم نوکیا 3250, N80, N91, N93, N95 (حجم : 7.34 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

87/1/4
10:54 صبح

تم سونی اریکسون W800i W810i K750i W610i W700i

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یکی از پرطرفدار ترین گوشی های امروزه ی بازار گوشی های سونی اریکسون می باشند که با ظاهر زیبا و امکانات جانبی بسیاری با قیمت مناسب به فروش می رسند.تم سونی اریکسون این گوشی های زیبا را می توان با تم های زیبایی آرایید. 8 سری تم بسیار زیبا همراه با 6 تصویر پشت زمینه متحرک (176x220) برای گوشی های Sony Ericsson مدل های W800i | W810i | K750i | W610i | W700i را می توانید از سایت دانلود رایگان دریافت کنید.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Themes Pack for Sony Ericsson - تم سونی اریکسون W800i W810i K750i W610i W700i

دانلود تم سونی اریکسون Sony Ericsson W800i W810i K750i W610i W700i (حجم : 3.42 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

87/1/4
10:49 صبح

Candle Light Wallpapers - تصاویر شمع های روشن

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

یک سری عکس از هنر زیبای نور پردازی شمع و اشکال زیبای چیده شده سوختن شمع را سایت نرم افزاری دانلود رایگان تهیه دیده است.
اشکال زیبای نور در این تصاویر در پشت زمینه دسکتاپ و برای طراحان و کسانی که در تهیه تصاویر غمگین و خلاق و ساخت فضاهای شاعرانه استفاده می کنند بسیار مناسب می باشد. این تصاویر زیبا و ملیم با کیفیت بالا در اندازه 1280x1024 و حجم کم با فرمت JPEG می توانند مورد استفاده هر کاربری قرار گیرند.

Candle Light Wallpapers - تصاویر شمع های روشن

دانلوددانلود تصاویر شمع های روشن (حجم : 3.93 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/1/4
10:47 صبح

Ashampoo Firewall Pro v1.20 - نرم افزار دیوار آتشین ( فایروال)

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

Ashampoo Firewall یک نگهبان مطمئن و یک گارد محافظتی محکم و ایستاده در محل ورود و خروج داده ای شما با شبکه های محلی اترنت و اینترنت می باشد. ای نرم افزار همیشه گوش بزنگ و آماده در حال چک کردن چیزهایی است که به کامپیوتر شما وارد یا خارج می شود ، دور نگه داشتن هر چیز نا خاسته و بدون اجازه و مانع شدن اجازه دسترسی از کامپیوتر شما به اینترنت از عمده و مهمترین کارهای این نرم افزار می باشد ، به این شکل نرم افزار های جاسوسی نمی توانند اطلاعات خصوصی شما را از کامپیوتر شما بدزدند. با تمام قدرتی که این فایروال دارد به راحتی می توان  از تمام امکانات آن به راحتی سر در آورد و از آن استفاده کرد. پس اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید ، هر لحظه امکان دارد هکری شما را هک کند یا کرم های اینترنتی قصد وارد شدن به کامپیوتر شما را داشته باشند یا بدون اطلاع شما نرم فزار های جاسوسی بر روی دستگاه شما نصب شده اند و می خواهد که اطلاعات مفید شما را سرقت کرده و به روی شبکه ارسال کنند و خیلی خطرات دیگر که آماده به تحدید شما می باشند ، پس دست به کار شوید و یک فایروال خوب بر روی دستگاهتان نصب کنید تا شما را بیمه کند. این را در نظر داشته باشید که نرم افزار های آنتی ویروس در درجه دوم قرار دارند. پیشگیری بهتر از درمان است.

 

www.freedownload.ir - Ashampoo Firewall Pro v1.20 - نرم افزار دیوار آتشین ( فایروال)

  • نگهبان امنیتی در برابر ورود و خروج داده های شما

  • جلوگیری از ورود داده های نا خاسته و دسترسی های تعریف نشده

  • تعیین اجازه دسترسی به نرم افزار هایی که قصد دسترسی به شبکه را دارند


دانلود نرم افزار اشمپو فایروال   (حجم فایل : 4.47 مگابایت)
رمز عبور : www.fdl.ir


87/1/4
10:45 صبح

Simple Life theme xp - تم زندگی ساده برای ویندوز ایکس پی

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

اگراز طرفداران تم های ویندوز هستید این تم زیبا را از دست ندهید. Simple Life یک تم ساده در عین حال بسیار زیبا و با کیفیت عالی و شفافیت گرافیک ویستا می باشد. این تم ویندوز در عین تیرگی تلفیقی از رنگ های سبز و مشکی همراه با تصاویری از شهر، زیبایی خاص و منحصر به فردی را به وجود آورده است. تم Simple Life فونت ها، محافظ صفحه نمایش ، نمایشگر موس و صداهای ویندوز ویستا را در خود گنجانده است و هنر طراح تم را بیشتر مورد توجه قرار می دهد.تم ویندوز
شما می توانید با دانلود این تم از سایت نرم افزاری دانلود رایگان آن را بر روی ویندوز xp و 2000 به راحتی نصب کنید.

Simple Life theme xp - تم زندگی ساده برای ویندوز ایکس پی

دانلوددانلود تم زندگی ساده برای ویندوز ایکس پی Simple Life theme xp (حجم : 6.42 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

87/1/4
10:44 صبح

Desktop Wallpaper Collection دانلود والپیپر های جدید

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم.حتما شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که به دانلود والپیپر یا به اصطلاح خودمان "بک گراند" برای دسکتاپتان علاقه زیادی دارید.امروز برای شما 3 بسته والپیپر بسیار زیبا و فوق العاده با کیفیت تهیه کردیم که امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید و در کنار نرم افزارهای رایگانی که از سایت free download دانلود میکنید از آنها استفاده کنید.این بسته شامل 3 فایل پک شده است و برای دانلود آن ما این فایلها را به 3 بخش تقسیم کرده ایم.نمونه والپیپر ها در تصویر زیر قابل مشاهده است.

Wallpaper collection - تصاویر پس ضمینه بسیار زیبا

www.freedownload.irدانلود بسته اول والپیپر های جدید (حجم فایل : 5.80 مگابایت)
www.freedownload.irدانلود بسته دوم والپیپرهای جدید (حجم فایل : 3.82 مگابایت)
www.freedownload.irدانلود بسته سوم والپیپرهای جدید (حجم فایل : 5.74 مگابایت)


87/1/4
10:35 صبح

MOBILedit! 2.8.0.21 - کنترل گوشی همراه موبایل از طریق کامپیوتر

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

MOBILedit یک نرم افزار منحصر به فرد می باشد که کنترل موبایل با کامپیوتر از طریق بلوتوث، اینفرارد و کابل یو اس پی را امکان پذیر می سازد.

شما به راحتی می توانید تصویر های خود را از گوشی خود کپی کنید و آهنگ ها، فایل ها، MP3 های مورد علاقه خود و سند ها را به آن ارسال کنید. از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی شماره بگیرید، اس ام اس ارسال کنید، به تماس های خود پاسخ دهید، شماره تماس های خود را سازمان دهی کنید، بازی کنید و بسیاری از کارایی هایی که در گوشی وجود دارد را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید.
MOBILedit می تواند تنها با یک کلیک از گوشی و تمام داده های آن فایل پشتیبان تهیه کرده و به راحتی در موبایل دیگر کپی و یا در صورت از دست رفتن اطلاعات آن ها را بازگرداند. با مهارت کامل شماره تماس های خود را مدیریت کنید بدون اینکه حتی به گوشی موبایل خود دست بزنید. وقتی یک اس ام اس دریافت کنید، آن را بر روی کامپیوتر خود خواهید داشت و به آسانی به آن از همین طریق پاسخ دهید و اس ام اس های خود را بایگانی و نگه داری کنید. اما این نرم افزار بیش از این ها کارایی دارد و مانند یک سیستم عامل طراحی شده است که با نصب کردن پلاگین های مختلف و درایور های متفاوت کارایی و عملکرد آن را چند برابر خواهد کرد.

با استفاده از تکنولوژی mBoox شما قادر خواهید بود اسناد موجود در گوشی خود را به همراه عکس ها از گوشی بخوانید و گرد آوری کنید. به صورت آنلاین می توانید فایل های سرگرم کننده، مسیری که درآن دارید رانندگی می کنید، یادداشت های سخنرانی ها، ای بوک ها، بررسی جنس مواد، کتاب راهنما، جک، قرارداد ها و هر متن نوشته شده را به موبایل خود انتقال و آن ها را در راه بخوانید.

MOBILedit! 2.8.0.21 - کنترل گوشی همراه از طریق کامپیوتر

قابلیت های نرم افزار:

  • نرم افزار منحصر به فرد برای کنترل موبایل از طریق رایانه
  • قابلیت ارتباط با موبایل از طریق اینفرارد، بلوتوث و کابل یو اس پی
  • قابلیت پشتیبانی تعداد بسیاری از گوشی های موبایل
  • قابلیت کار با فایل های چند رسانه ای ذخیره شده بر روی گوشی مانند زنگ ها، عکس ها، MP3 ها، تم ها، و برنامه های جاوا
  • جستجو و ویرایشگر قدرتمند شماره های ذخیره شده بر روی گوشی و سیم کارت
  • ارسال و دریافت اس ام اس از طریق رایانه و آرشیو آن ها
  • گرفتن پشتیبان از گوشی و فایل های ذخیره شده آن و بازگرداندن آن ها در صورت از بین رفتن اطلاعات
  • بازی با گوشی و رایانه مانند شطرنج، تخته نرد و بسیاری از بازی های رایانه از طریق تلفن همراه
  • کنترل تمام عملکرد های گوشی
  • پشتیبانی کامل از نرم افزار MS Outlook

دانلوددانلود نرم افزار کنترل کننده موبایل از رایانه (حجم : 16.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


87/1/4
10:34 صبح

Power Data Recovery v4.1.2 - نرم افزار بازیابی داده

بدست محمدحسین میرزازاده در دسته

Power Data Recovery یکی از نرم افزار های بازیابی اطلاعات قدرتمند در نوع خود می باشد زیرا یکی از سریع ترین و موثر ترین در بین دیگر نرم افزار های بازیابی اطلاعات است.

Power Data Recovery یک نرم افزار بازیابی فایل فقط خواندنی و بازیابی داده می باشد. این نرم افزار کمک بسیاری برای بازیابی تمام داده ها حتی در صورت پاک شدن اتفاقی، فرمت و یا پارتیشن بندی، مشکل سیستم و یا ویروس سکتور به سکتور دستگاه شما را اسکن کرده و داده های از بین رفته را بازیابی می کند. Power Data Recovery قابلیت پویش عمیق با تحلیل نوع داده های خام قابلیت تشخیص فایل هایی مانند فایل آفیس، تصاویر و گرافیک های دیجیتالی، فایل های ویدئویی و صوتی و غیره را داراست.

Power Data Recovery v4.1.2 - نرم افزار بازیابی داده

کارایی های نرم افزار:

  • بازیابی داده ها بعد از پاک شدن و فرمت کردن
  • بازیابی داده های قسمتی از هارد که پارتیشنبندی نشده است
  • بازیابی داده های خراب شده از FAT
  • بازیابی داده بعد از پارتیشن بندی مجدد FDISK
  • بازیابی داده از یک ذستگاه خراب شده حتی به صورت فیزیکی
  • بازیابی داده بعد از خرابی بوت MBR
  • بازیابی داده از هارد دیسک درایو، کارت حافظه دوربین، USB درایو، حافظه Zip، فلاپی دیسک
  • بازیابی داده از هر خطای فیزیکی که باعث آسیب دیدن شده است
  • حجم بسیار پایین نرم افزار و سرعت بالای بازیابی

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بازیابی اطلاعات (حجم : 1.80 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


<      1   2   3   4      >

کد آهنگ

کد موسیقی